fredag 18 mars 2016

Lillebror 12 år

HEJ!!
Min lillebror fyllde 12år för ett bra tag sedan den 23 februari och jag tänkte visa er tårtan som jag fick dekorera. Det han ville vara på var en bil och volvomärket, bilen fick han hjälpa mig med för att jag vet inte hur allt på bilen ser ut t.ex. saftblandaren hur stor den skulle vara osv. jag blev nöjd med tårtan för att det var den första jag fick dekorera helt själv utan någon som la till saker som jag inte hade i min plan innan. Men han ville att det skulle stå volvo någon stans på tårtan så fick skriva till det men annars så blev det som jag hade tänkt mig.
 
KRAM AMANDA<3


5 kommentarer:

  1. Han fyllde ju 12 år ;) inte 11 som du skrivit ;) tårtan var både fin och god! Bra jobbat med den 😘

    SvaraRadera
  2. Han fyllde ju 12 år ;) inte 11 som du skrivit ;) tårtan var både fin och god! Bra jobbat med den 😘

    SvaraRadera
  3. oj fixade det nu;) tack så mycket :) <3

    SvaraRadera