lördag 29 augusti 2015

citron och lime

Hej jag har hållit på med "crazy loom" (kallas lite olika t.ex Rainbow loom också) ett tag nu.
Jag gillar att göra mat av det så jag kollar på Youtube hur man gör. Jag tänkte att jag lägger ut det då och då när jag inte har gjort något annat så att det kommer ut något ibland. :)

Idag lägger jag upp en citron och en lime. man gör dom likadant fast i olika färger.
jag länkar videon jag såg för jag är inte bra på att filma själv och visa och jag tycker att bilder kan visa lite otydligt ibland. :) https://youtu.be/G3k068Eh9Js?list=PLFSIdh11tyMNs8hQdr5fVmaLjhGXl8jLf
                           

Hoppas att ni gillar det jag lägger ut och om ni har önskemål om vad jag skulle lägga ut så får ni
gärna skriva en kommentar
 KRAM Amanda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar