fredag 26 juni 2015

mammas födelsedag

N har jag sommarlov sen ungefär en vecka tillbaks. Igår fyllde min underbara mamma år och då fick jag ju göra en present till henne:) hon blev väldigt glad när jag gav henne den på kvällen<3
                                    länk till videon jag kollade på finns längst ner:)
 
Denna lilla tagen skrev jag på istället för ett kort:)

                                                            Detta är ena sidan......

                                                           och andra sidan av presenten 
                                                            som kallas blocks card<3

                                                       Jag gjorde ett fodral till den också<3
                                                         
                                                           Och framsidan av fodralet:)
Hoppas ni hade en underbar midsommar:) det hade jag kramar Amanda
här är länken till fodralet som jag kollade på https://youtu.be/aN0BXBSrxK4
och här är blocks card också https://youtu.be/4H6Kveu0ctc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar